JAK  j i n a k  NA ZDRAVÁ ZÁDA A PEVNÉ BŘICHO? 

Skupinové zdravotní cvičení v Plzni

Chcete cvičit, protože:

  • vás bolí záda, krk, lopatky a klasické cviky vám nejsou příjemné?
  • chcete cvičit břicho, ale sklapovačky a nekonečné série vám nesedí?
  • chcete se srovnat, protáhnout, rozhýbat, ale chcete něco jiného než dynamiku či jógu?
  • chcete cvičit, ale máte pocit, že to neumíte, nedokážete či vás tělo omezuje bolestí/tuhostí?

SKVĚLÉ, už se na vás těším :-). Mám pro Vás

cvičení, které vám skutečně pomůže srovnat tělo

Věděli jste, že: 

  • nesmíte zatínat břicho, aby (hluboké) břišní svaly pracovaly? 
  • břicho není jen o buchtách, ale hlavně o funkčnosti hlubokých vrstev?
  • sklapovačky, sedy-lehy a prkno jsou nevhodné cviky, pokud není dobrý základ?
  • můžete skutečně a efektivně posilovat břicho a to bez bolesti zad a napětí krku?
  • nepatrné pohyby jsou mnohem náročnější než velké a složité cviky?
  • si můžete užívat i cviky, které jste dosud nesnášeli?
  • nelze efektivně uvolnit záda bez aktivace hlubokých břišních svalů?

BŘICHO A ZÁDA

JAKO 

SPOJENÉ NÁDOBY

Michaela Patíková

Instruktorka zdravotní tělesné výchovy
Pomohu vám, abyste mohli pracovat, sportovat, zahradničit a dělat to, co vás baví bez bolesti a s lehkostí. 

Naučte se cvičit tak, aby to bylo tělu prospěšné. K čemu je dobré posilovat břicho, když zároveň trpí vaše záda či krk? Tělo je celek a tak i při pohybu rukou je dobré myslet i na záda či nohy. 

Když spravujete přední kolo u auta, nevadí vám, že upadne zadní nárazník? Když leštíte přední sklo, rozpáře se sedačka? Zkrátka způsob Pata a Mata nefunguje ani u cvičení. Mějte své tělo pod kontrolou

Máte pravdu, nepůjde to samo. U cvičení je potřeba vnímat a tedy nevypínat hlavu.

Při cvičení se velmi často ptám, co cítíte, co pracuje.

Nejčastější odpověď je "HLAVA".

Hlava při cvičení pracuje, ale JINAK. Musím hlídat tolik věcí na svém těle, kontrolovat a vnímat, že se tam prostě nic jiného nevejde. Pracovní věci, domácnost a všechno, co se honí ještě při příchodu, je prostě pryč. Navíc Míša se nás stále ptá, co cítíme a co se děje. Odcházím s čistou hlavou, skvěle přepnutá.
Martina

POZOR,  na mých lekcích je spousta věcí JINAK, než jste zvyklí.

Rozmyslete se dobře,
zda OPRAVDU chcete SE MNOU cvičit!

  • ve skupině do 10 lidí se opravdu neschováte a mám oči na všech cvičících
  • kontroluji, opravuji, opravuji a opravuji, ale i chválím
  • vysvětluji základní principy pohybu, chci, abyste pochopili proč
  • měním zažité vzorce a zvyky u cvičení (třeba bedra do podložky NE)
  • jsme tu kvůli vašemu cvičení, jako lektorka téměř necvičím
  • nutím vás cvičit s hlubokými břišními svaly a dokážu vám, že je máte
  • chci, abyste se mnou komunikovali
  • rozhodně vás nenechám usnout a v klidu odpočívat někde vzadu
  • dokážu vám, že hluboké břicho se aktivuje SAMO jen díky správnému nastavení těla
Tak trochu jiné cvičení… Každá z nás máme touhu se sebou něco dělat a tak, když jsem na FB zahlédla příspěvek s titulem – „Ploché bříško zdravá záda“…zajásala jsem. Hned jsem se na cvičení přihlásila a očekávala zázraky. 😊 Je pravda, že jsem si představovala něco trochu jiného, než co následovalo, ale o to větší to bylo překvapení. Jiné cvičení s velkým přínosem. Doposud jsem podobné cvičení nezažila. Naučila jsem se správně držet svoje tělo, zpevňovat, hlavně spodní bříško, zapojovat svaly o kterých jsem neměla ani tušení a objevila nové cvičební pomůcky. Pohodové cvičení, které ale i tak bylo příjemně náročné. Nejoblíbenější cvičební pomuckou byl pro mne tzv. ježek, který jsem začala používat i doma. Je skvělý k uvolnění a masáži ztuhlých svalů a všemožných nervových zakončeních. Cvičení vřele doporučuji neb poznáte něco jiného 😊 Děkuji skvělé cvičitelce Míše Patíkové za přínosné rady a úžasné cvičení.
Karolína H. 😊

Chcete se cítit lépe, změnit svůj přístup ke cvičení, naučit se vnímat své tělo a cvičit JINAK?

Pak jsou tu právě pro vás kurzy zdravotního cvičení

JAK j i n a k NA ZDRAVÁ ZÁDA
A PEVNÉ BŘICHO

CO

KDY

PRO KOHO

CENA

kurz zdravotního cvičení - 15 lekcí

od 10. 2 .2020 do začátku června, o školních prázdninách se necvičí

ženy i muži bez ohledu na věk a kondici či zkušenosti,
schopnost vyjít do 1.p. a lehnout si na zem i vstát NUTNÉ

1950 Kč, možnost FKSP či příspěvku zdrav.pojišťovny

Lekce probíhají v Plzni, areál bývalé vojenské nemocnice Bory, Ed. Beneše 13, pavilon 55, 1. patro

Náhrady - v případě volné kapacity na jiné lekci, možnost poslat náhradníka. Nevyužité lekce není možné převést do dalšího kurzu ani vrátit peníze.

 

JAK A CO DÁL?

  1. Vyberte si termín, který vám nejlépe vyhovuje.
  2. Ověřte počet volných míst. (Je-li kurz obsazen, NEZOUFEJTE! Počet se může měnit, pokud někdo nezaplatí.)
  3. Vyplňte údaje - jméno, mail a telefon a ZAŠKRTNĚTE vybranou lekci.
  4. Zvolte způsob úhrady. Při platbě převodem či v hotovosti je splatnost 3 dny!
  5. Čekejte na další pokyny v mailu z adresy misa@michaelapatikova.cz

 

NEVYBRALI jste si termín? JE KURZ OBSAZENÝ? CHCETE SE PŘIDAT V PRŮBĚHU KURZU?
Napište mi email na misa@misapatikova.cz a uvidíme, co se dá dělat :-)

ÚTERÝ

18:30 - 19:25
Začátečníci

STŘEDA

14:50 15:45
NOVÝ TERMÍN Začátečníci a mírně pokročilí

STŘEDA

18:15 -19:10
Začátečníci a mírně pokročilí

ČTVRTEK

11:30 - 12:25
Začátečníci a mírně pokročilí

ČTVRTEK

14:40 - 15:35
začátečníci a mírně pokročilí
Volných míst 0
Volných míst 0
Volných míst 0
Volných míst 0
Volných míst 0 z 9

POZOR - minimální počet účastníků pro otevření kurzu je 6.