ZDRAVte svá ZÁDA tak, že
zpevníte BŘICHO

PRAVIDELNÉ SKUPINOVÉ LEKCE
ZDRAVOTNÍHO CVIČENÍ 
společně v Plzni,
přes kameru kdekoliv

0
Klientů
0
roků praxe
0
%
garance spokojenosti
Míša mi ukázala novou cestu jak pracovat se svým tělem a ulevit od různých bolesti a zlozvyků. Míši trpělivost se mnou a důslednost mě utvrzuje v tom, že budu pokračovat.
Zlatka B.
Každá hodina je jiná, vždycky něco pro mne nového. Rozhodně se nenudím 🙂 Líbí se mi, že umíte povzbudit, poradit, zajímáte se.... Díky moc
Hanka L.
Já jsem tímto cvičením nadšena. I po spoustě let cvičení jogy nyní nacházím zcela nové pozice, cviky, které protahují a zpevňují svaly, o kterých jsem neměla ani ponětí.
Dana K.
Děkuji skvělé cvičitelce Míše Patíkové za přínosné rady a úžasné cvičení.
Karolína H.
  • Potřebujete si protáhnout a uvolnit záda
    a současně se naučit, co jim dělá dobře?
  • Chcete zpevnit břišní svaly JINAK
    než jste zvyklí z klasického posilování?
  • Milujete, když vás cvičení baví a je to zážitek?
    Pestrost lekcí, objevování pohybu jako hra.
  • Víte, že pravidelný pohyb je základ
    a 60 minut týdně je začátek zázraků?
  • Potřebujete skupinu a zároveň pečlivý dohled lektora,
    tedy jistotu, že cvičíte správně a nejste v tom sami?
  • Souhlasíte, že pochopení souvislostí v těle
    vede k lepšímu vnímání sama sebe a k respektu možností těla?

CVIČENÍ, KTERÉ VÁM SKUTEČNĚ SROVNÁ TĚLO I MYSL

Tak trochu jiné cvičení… Každá z nás máme touhu se sebou něco dělat a tak, když jsem na FB zahlédla příspěvek s titulem – „Ploché bříško zdravá záda“…zajásala jsem. Hned jsem se na cvičení přihlásila a očekávala zázraky. 😊
Je pravda, že jsem si představovala něco trochu jiného, než co následovalo, ale o to větší to bylo překvapení. Jiné cvičení s velkým přínosem. Doposud jsem podobné cvičení nezažila.

Naučila jsem se správně držet svoje tělo, zpevňovat, hlavně spodní bříško, zapojovat svaly o kterých jsem neměla ani tušení a objevila nové cvičební pomůcky. Pohodové cvičení, které ale i tak bylo příjemně náročné. Cvičení vřele doporučuji neb poznáte něco jiného 😊
Karolína H. 😊
Cvičení s Vámi mně moc pomohlo. Hlavně při správném držení těla se kterým mám problémy. Dále se snažím Vaše rady a cvičení každý den zapojovat do běžného režimu dne.
Teď nevím jestli to napsat (abych to nezakřikla), ale po vynechání jógy, SMS cvičení a cvičení jenom s Vámi, se mi zlepšila Bechtěrevova nemoc a nemusím užívat tolik léků. Snad jsem to nezakřikla ;-).
Moc si vážím toho, že při cvičení nás opravujete a věnujete se nám. Jinde jsem takový skvělý přístup nezažila.
Alena B.
Co mi cvičení přineslo?
LEPŠÍ DRŽENÍ TĚLA - protáhnout páteř, kost křížová-hlava-žebra a hned se v bedrech uleví, ZPEVNĚNÍ BŘICHA, PROTAŽENÍ SVALŮ NEPOZNANÝCH A ZANEDBANÝCH :-), po cvičení vždy záda NEBOLELY a vydrželo to několik dní, chronické problémy se nevrátily -myslím tím bolest v bedrech, zaseklá lopatka, SI skloubení to vypadávalo, při cvičení 2-3x týdně to bylo dobré, i když sem tam to bolelo, mám to holt po úraze a Si spoje tam nedrží, ale velké zlepšení. NÁLADA se taky zlepšila, už jenom to, že Vás záda nebolí je fajn
Proč bych cvičení doporučila?
Aby se cítil líp, zpevnil vnitřek těla a srovnal držení těla a postoj.
Aby se nenudil na zastávce, až bude dělat různá tajná cvičení 🙂
Aby seděl rovně a měl lepší náladu :-).
Aby se měl s kým poradit, když se záda zaseknou
Iva N.45 let, admin.pracovnice

POCHVALA I POMOC NEUSTÁLE PRO VÁS OSOBNĚ

Víte, že: 

  • nelze efektivně uvolnit záda bez aktivace svalů středu těla
  • nesmíte zatínat břicho, aby (hluboké) břišní svaly pracovaly 
  • můžete zpevnit břicho i jinak než při sklapovačkách, zkracovačkách a podobných "šílených" cvicích
  • cvičení pro zdraví může být zábava a laskavé objevování těla
  • můžete cvičit efektivně i když jste ztuhlí, málo ohební či máte někde něčeho méně či více
  • cvičení není pouze o těle, ale i soustředění a vnímání svého těla
  • nepatrné pohyby jsou mnohem náročnější než velké a složité cviky
  • si můžete užívat i cviky, které jste dosud nesnášeli

BŘICHO A ZÁDA

JAKO 

SPOJENÉ NÁDOBY

CVIČENÍ, kdy konečně
POCHOPÍTE PROČ vás bolí záda
A JAK
cvičit správně.
A nejen na lekcích 😉

Kdo, s kým, jak a proč???

  • Co získáte tím, že budete více vnímat svoje tělo?
  • Proč je pro vás výhoda, že jsou lekce vedené převážně hlasem?
  • V čem je výhoda, že budou začátečníci společně s pokročilými?
  • Kdo by se mnou neměl cvičit?

Vše vysvětlím raději osobně :-). PUSŤTE SI VIDEO, prosím. Kratší jsem to opravdu nezvládla 😉

Míšo, jste výjimečná Vy jako osoba i Váš systém cvičení, který opravdu pomáhá i na hodně bolavá záda jako jsou ta má.
Kdybych mohla, tak bych ráda řekla všem, ať Vás vyhledají a řídí se Vašimi pokyny jak cvičit, aby bylo lépe. pomáhejte dál ❤️❤️
Dagmar K.
Za 1: Naučila jsem se vnímat, jak mi pracuje tělo🏋️♀️ (dosud jsem to nejenže neuměla, ale ani neměla potřebu to pozorovat).
Za 2: cvičení s Vámi mne neuvěřitelným způsobem nabijí a následujících několik dní pobíhám jak čertík vypuštěný z krabičky🏃♀️
Za 3: Nejen já, ale i moje záda jsou Vám moc vděčná, protože se jim konečně ulevilo.
Mirka M.
Míšo, různých cvičení je k dispozici fůra, ale tvou velkou předností je přirozenost a srozumitelné podání a vysvětlení.
Velkou roli hraje psychika a jak správně říkáš, musíme se nad naším pohybem taky zamyslet. Tvé pojetí se mně moc líbí a díky za něj 🙂
Yveta K.

Co byste měli vědět, než si spolu něco začneme

  • na lekcích se mnou je spousta věcí JINAK, než jste zvyklí
    zejména přístup a způsob cvičení. POZOR, vše se může měnit tak, aby to Vás i mě stále bavilo 🙂
  • cvičíte VY, ne já
    moje úloha je vás správně navést, kontrolovat, opravovat a chválit. Cvičit jdete Vy se svým tělem, nikoliv sledovat to moje.
  • měním zažité vzorce a zvyky u cvičení, kladu důraz na detail
    třeba bedra do podložky NE, i obyčejný leh je u mě cvik, který je potřeba vyladit 🙂
  • vědomý pohyb je základ
    soustředit se na celek i detail, objevovat svoje tělo a tím ho měnit
  • vnímat sami sebe a pojmenovat to, co se ve Vás děje
    rozlišit bolest-tah-napětí-aktivitu a komunikovat to slovy se mnou. Uvědomovat si svoje tělo je začátek cesty k radosti z pohybu a svého těla.
  • otázky a hledání odpovědí společně a HNED
    raději se ptát a vědět, než mlčet a tápat. Ptejte se vy mě stejně, jako se ptám já Vás.
  • každá lekce je jiná, nudit se nebudete
    nečekejte sestavy a série opakování a počítání. Ano, ke cvikům se vracíme, opakujeme, ale díky vnímání to bude pokaždé jiné.
  • není dokonalost, jen respekt k vlastnímu tělu
    Cílem není cvičit dokonale, ale hledat cestu a vnímat možnosti svého těla včetně momentálního stavu právě teď.
  • POZOR, pravděpodobně už nebudete cvičit jako dříve
    moje pokyny se vám dostanou do těla a vy už budete i jinde cvičit jinak - zdravěji

Zázraky HNED. Rozumějte svému tělu, poslouchejte ho a bolest už vás nezaskočí.

JAK, KDE a KDY měnit své tělo zdravotním cvičením?

Společně v PLZNI na Borech

Osobní kontakt v malé skupině
Pravidelně, každý týden ve skupině max. 7 lidí. Společné zkoumání pohybu.
Pomohu vám slovem i dotekem.
Posvítíme si na radosti pohybu a Vaše návyky.

Podmínky, termíny a další se ukáží po kliknutí

Živě ONLINE odkudkoliv

Kamera je pomocník a kamarád
Pravidelný čas, klid domácího prostředí. Přesto pocit skupiny.
Technicky je to hračka. Obavy ze správnosti jsou zbytečné. Fungujete to skvěle!!!
Online forma má spoustu výhod, které se dozvíte po kliknutí

Dopřejte si PRAVIDELNĚ
60 minut vědomého cvičení,
po kterém budou vaše záda nadšená
a vaše břicho bude překvapené, že
bez jeho spolupráce to prostě nejde 🙂


A hlavně už nebudete se svým tělem bojovat, ale společně se měnit a radovat!!!
ZKRÁTKA OD TEĎ MŮŽE BÝT VŠE JINAK!!!

Co mi cvičení s Míšou dalo?
Že se nemusím trápit se sklapovačkami, plankem apod., ještě k tomu asi nesprávně provedenou technikou.
Ale, že svaly pracují např. i vleže na zádech a makají o 106 taky, zapojují se hlavně hluboko uložené svaly, o kterých ani nevím, že je mám.
A Míša nás přes obrazovku spolehlivě a přesně vedla a nasměrovala správně. Děkuji 🙂
Jarka S.

Věřím, že už máte představu, jak cvičení se mnou vypadá... 

... pak nemáme společnou cestu.  

Pokud však hledáte: 

  • cviky typu sklapovačky, sedy-lehy, zatínání hýždí a břicha
  • série nekonečných opakování
  • sílu, pot a urputnost
  • bezmyšlenkovité napodobování a kopírování cviků dle dokonalé lektorky
  • lekci jako společenskou konverzaci s kamarádkou či příležitost si nerušeně zdřímnout
  • zběsilé poskakování, hudbu, de-motivační odpočítávání
  • možnost cvičit si to "svoje", stále stejně jak jste léta zvyklí, zastrčeni někde v koutku

Zatnutý zadek vypíná
hluboké břišní svaly
a zádům radost nedělá. 

... pak nemáme společnou cestu.  V tuto chvíli ještě ne. ŠKODA.

Pokračujte tedy dále svoji cestou.

Jste-li spokojeni se svým tělem a jeho fungováním, je to v pořádku. Přeji vám jen to dobré 🙂

NEBO si DOVOLTE začít cvičit JINAK.

Pochopit, vnímat a poslouchat svoje tělo, dát šanci jiným cestám a jiným přístupům. 

Jste-li z Plzně či okolí, podívejte se na PRAVIDELNÉ LEKCE V PLZNI. Stačí kliknout na obrázek či tento odkaz.

Jste-li z Plzně či okolí,

podívejte se na PRAVIDELNÉ LEKCE V PLZNI. 

Info o cvičení v PLZNI

Pokud to máte ke mě dál,

prohlédněte si, jak můžete CVIČIT ONLINE.
Jaké to má výhody a bonusy pro vás.
Ano, může to být výzva a nezvyk, ale přínos bude stát za to!!!

Jaké to je cvičit ONLINE

Ukázka toho, jak se mnou můžete cvičit.

PUSŤTE SI VIDEO A ZAKLEKNĚTE DO KOČKY
(kdo nemůže klečet, na lekci se dozví jiné varianty).

Živě v PLZNI 

  • kontrola a dopomoc přímo na místě
  • vnímání ostatních cvičenců může být plus

ONLINE přes kameru 

  • hlasový komentář obecně i jmenovitě k Vám (mnohdy vidím přes kameru komplexněji a více :-))
  • soustředění se jen a jen na sebe